بازار سکه دیروز با چه نرخی بسته شد؟

بازار سکه دیروز با چه نرخی بسته شد؟

حباب در خانواده سکه‌ها روز شنبه در تمام قطعات افزایش‌های قابل توجهی داشت. حباب سکه‌ امامی ۵۴۲ هزار تومان، سکه بهار ۵۵۴ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۲۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۸۸ هزار تومان و سکه‌ گرمی ۴۸ هزار تومان رشد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،معامله‌گران بازار طلا با توجه به هفته جاری که دو روز ابتدایی آن تعطیل و نیمه‌تعطیل بود، می‌گویند نباید انتظار روند خاصی از قیمت طلا و سکه داشت. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی به نظر می‌رسد بازارساز قصد دارد قیمت دلار را در محدوده‌ای مشخص حفظ کند. از همین رو قیمت در بازار فلز زرد نیز بر مدار قیمت دلار خواهد چرخید و کاهش یا افزایش خاصی را تجربه نخواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز،گفتنی است انس جهانی طلا به دلیل تعطیلی آخر هفته در بازارهای جهانی روی رقم ۲۰۲۴ دلاری ثابت ایستاده است.

قیمت سکه در اولین روز هفته در سکه‌های سنگین افزایش محدودی داشت و در سایر قطعات سکه کاهشی بود. سکه امامی روز شنبه را با نوسانات افزایشی محدودی آغاز کار کرد و در نهایت با قیمت ۳۲ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار رشد ۱۵ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومانی معامله شد. نیم‌سکه و ربع سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی کاهش ۲۰ هزار تومانی داشت و با رقم پنج میلیون و ۸۳۰ هزار تومانی معامله شد.

قیمت طلا، روز شنبه ۲۱ بهمن کاهش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۴۹ هزار تومانی با رقم ۱۱ میلیون و ۹۲۷ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان، کاهش قیمت داشت و با رقم دو میلیون و ۷۵۳ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای دست دوم نیز به دو میلیون و ۷۱۶ هزار تومان رسید.

حباب در خانواده سکه‌ها نیز روز شنبه در تمام قطعات افزایش‌های قابل توجهی داشت. حباب سکه‌ امامی ۵۴۲ هزار تومان، سکه بهار ۵۵۴ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۲۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۸۸ هزار تومان و سکه‌ گرمی ۴۸ هزار تومان رشد داشت.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *