9 چیزی که برای بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک خود به آن نیاز دارید

در حالی که خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک جذاب هستند، اغلب فضای آشپزخانه کافی ندارند. خوشبختانه، بسیاری ایده های آشپزخانه کوچک وجود دارد که کارایی و ذخیره سازی را به حداکثر می رساند.  کار کردن در یک آشپزخانه کوچک فواید خود را دارد اما می تواند کلافه کننده نیز باشد.

برای دیدن دکوراسیون آشپزخانه بهیان اینجا کلیک کنید.

در اینجا 9 کاری وجود دارد که می توانید برای زیباتر و بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک خود انجام دهید.

راه های ساده و ارزان بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک
راه های ساده و ارزان بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک

رنگ ها را اصلاح کنید

رنگ های روشن تر تمایل به باز کردن فضا و دمیدن زندگی در آن دارند. می‌توانید با استفاده از رنگ های روشن و استفاده و به کارگیری آن ها در کاشی ها، وسایل بزرگی چون یخچال و لباسشویی و ماشین ظرف شویی رنگ و جلوه اسی خاص به آشپزخانه خود بدهید و چشم را گول بزنید.

از وسایل فشرده تر استفاده کنید

ممکن است لازم باشد نسخه‌های کوچک‌تری از ابزار و لوازم آشپزخانه را انتخاب کنید ، زیرا تعداد زیاد آن‌ها به سرعت فضای کوچکی را اشغال می‌کنند و فضای کمی برای مانور برای شما باقی می‌گذارند. به عنوان مثال، گاز تو کار به علاوه فری که تو کار قرار بگیرید میتواند فضایی را که یک اجاق گاز اشغال میکند را برای شما ازاد کند و امکان استفاده آن را به صورت های دیگر به شما میدهد..

یک جزیره چند منظوره ایجاد کنید

اگر آشپزخانه تان کوچک باشد، به احتمال زیاد جایی برای یک جزیره و یک گوشه صبحانه نخواهید داشت. جزیره ای را انتخاب کنید که چندین هدف را انجام دهد. می‌توانید روی آن غذا آماده کنید و ظروف آشپزخانه را در قفسه‌های زیر میز قرار دهید .

راه های ساده و ارزان بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک
راه های ساده و ارزان بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک

موانع را از بین ببرید

یکی از متحول کننده ترین کارهایی که می توانید برای آشپزخانه خود انجام دهید، اگر توانایی آن را دارید، خراب کردن دیوار است. این آشپزخانه کوچک را که زمانی در آن قرار داشت به یک منطقه بزرگ تبدیل می کند.

بی نظم

یک آشپزخانه کوچک نیاز به شلوغی مکرر دارد. آشپزخانه خود را به موارد ضروری محدود کنید. در یک آشپزخانه کوچک جایی برای وسایل اضافی وجود ندارد. سوغاتی ها یا سایر مواردی که می دانید استفاده نمی کنید و مکمل طراحی آشپزخانه شما نیستند را نگه ندارید. برای لذت بردن از وقت خود در آشپزخانه، باید از شر همه چیزهای اضافی خلاص شوید و فقط موارد ضروری را نگه دارید.

آثار هنری آویخته شده به دیوار

آشپزخانه شما مانند هر اتاق دیگر خانه شما شایسته آثار هنری است. یک راه ساده اما موثر برای بهبود طراحی آشپزخانه، افزودن هنری است که فضا و زیبایی شما را تکمیل کند.

آویز درب

قلاب هایی را در پشت درب آشپزخانه نصب کنید تا بتوانید پیش بند یا سایر لباس های آشپزخانه را از آنجا آویزان کنید.

راه های ساده و ارزان بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک
راه های ساده و ارزان بهتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک

اجاق گاز یا سینکی بخرید که پوششی داشته باشد تا بتواند به عنوان محل آماده سازی عمل کند

سینک ظرفشویی را نادیده نگیرید. امروزه بزرگترین پیشرفت در سینک ها این است که همه آنها روکش دارند، بنابراین می توانید در صورت نیاز از یک سینک بزرگ برای تمیز کردن و در صورت عدم نیاز از یک سینک کوچکتر استفاده کنید. اگر در طرفین جا وجود ندارد، می توانید چیزهایی را روی سطح پوشش ببرید.

یک کشوی کشویی نصب کنید

روغن ها و ادویه ها را می توان با کمک یک انباری باریک در مکانی در دسترس نگهداری کرد. به جایی که مناسب نگهداری ادویه های شما و یا سایر مواد خوراکی شماست به اصطلاح سوپر آشپزخانه میگویند از تعبیه کردن یک سوپر حتی کوچک در آشپزخانه کوچک خود غافل نشوید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دکوراسیون سرویس بهداشتی چگونه است؟

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *