جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک، شاهین و ساینا + جدول

جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک، شاهین و ساینا + جدول

بازار خودرو در اولین روز هفته شاهد افزایش ۴ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت خودرو بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند بازار خودرو طی یک هفته گذشته حاکی از آن است قیمت پراید ۱۵۱ در بازار ۴ میلیون تومان گران شد و ۳۰۲ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۸۷۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی ۶۳۰ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شد و ۷۵۵ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول یک هفته گذشته ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و در حدود ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به ۳۸۰ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX هم با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۳۸۵ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۹۸۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

اما راناپلاس بدون تغییر، به قیمت ۵۸۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، به قیمت ۴۰۵ میلیون تومان رسید. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ اما بدون تغییر، به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۶۵۵ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر، به قیمت ۸۲۵ میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم بدون تغییر، به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش رفت.

جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک، شاهین و ساینا + جدول

۲۲۳۲۲۵

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *