5 لباس ترند برای بهار و تابستان 2022 + عکس

با فصلی دیگر در سال، سبک های جدید برای امتحان می آید. دما در حال تغییر است، بنابراین وقت آن است که کت های بلند، چکمه ها و سایه های خنثی خود را آماده کنید. از عناصر شیک و الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل گرفته تا پیچ و تاب های به روز در لباس های کلاسیک، مد هرگز به این اندازه هیجان انگیز به نظر نمی رسید. با برخی از ترفندهای استایل جدید سلام کنید، زیرا 5  ترند مدی را که از هفته های مد بهار تابستان 2022 دوست داشتیم، باز می کنیم.در این مقاله قرار است 5 لباس ترند برای بهار و تابستان 2022 را ببینیم.

 

1 تزیینات مهره دار

با مهره های فراوان، لباس روزمره خود را به چیزی دیدنی تبدیل کنید. این تزیین ظریف برای کسانی که می خواهند بدون تعهد به کشف احساس سلطنت بپردازند عالی است. یک لباس مینی روکش‌شده را با جوراب‌های ساق بلند و چکمه‌های درشت ست کنید تا حال و هوای پانک دهه ۷۰ داشته باشید، یا آن را با یک کت پف سایز غیر رسمی نگه دارید. تزیینات یک ژاکت، شلوار جین یا بلوز مورد علاقه خود را اضافه کنید و آن را با لایه های مختلف ترکیب کنید تا ظاهری در طول سال داشته باشید.

 

لباس ها نگین دار و پر زرق و برق مناسب بهار 1401
لباس های نگین دار و پر زرق و برق مناسب بهار 1401-مجله بهیان

 

2 برش ها

کات اوت ترند اصلی این فصل است. ما آن را از باند فرودگاه تا فرش قرمز و همه جا دیده‌ایم، و به راحتی می‌توان فهمید که چرا. این یک راه بی دردسر برای زیبا بودن است و بازگشتی عالی به زیبایی شناسی پرطرفدار است. از طراحانی مانند ننسی دوجاکا، استلا مک‌کارتنی و ژاکموس در این فصل با تاپ‌های تنگ نامتقارن، لباس‌های میدی باریک و شلوار الهام بگیرید. می‌توانید آن‌ها را با عناصری مشابه با پوست، مانند دامن چرمی یا شلوار گشاد بپوشید. روش دیگر، با اضافه کردن لباس جین به معادله، لباس‌های غیررسمی و شب را با هم ترکیب کنید، یا می‌توانید با یک کت و شلوار سایز بزرگ از صحنه شرکت الهام بگیرید.

 

برش ها در لباس زیبایی شما را دو چندان میکنند
برش ها در لباس زیبایی شما را دو چندان میکنند-مجله بهیان

 

3 ژاکت با جزئیات حاشیه

Fringe هر چند سال یکبار لحظات خود را در کانون توجه قرار می دهد و در این فصل به شکلی بزرگ بازمی گردد. این روند سرگرم کننده یک راه عالی برای افزودن حرکت به لباس شما است. در اصل برای جلوگیری از باز شدن سجاف استفاده می شد، امروزه یک بیانیه مد بزرگ است. به طور معمول، شما می توانید این پارچه را روی لبه های جین پیدا کنید، اما ما آن را روی کت ها، کت های پشمی و شنل ها دوست داریم. لایه‌های مختلف مانند دامن بلند، اکسسوری‌های مینیمال، چکمه‌های درشت، یا شلوارهای گشاد را با این ظاهر ترکیب و ست کنید – سایه‌های محبوب شامل رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای، شتری، کرم و خاکی است.

 

4 کت های چرم بلند و PU

با از بین رفتن هوای گرم، نیاز به مانتو افزایش می یابد. این فصل همه چیز در مورد زیبایی است، این بار با کت های چرمی بلند، برگی از The Matrix را نشان می دهد. یک اقتباس به روز از روند، می توانید طرح های دو رنگ را در رنگ های خنثی، قهوه ای تیره، سیاه کلاسیک یا چاپ حیوانی امتحان کنید. با یک پیراهن بدون آستین و دامن یا شلوار، طول لباس بیرونی را از روی شانه‌هایتان دور کنید تا ظاهری جذاب برای دختران داشته باشید. از طرف دیگر، می‌توانید آن را ببندید و از خود در برابر عناصر در رنگ‌های هماهنگ محافظت کنید – این کار به روشی بدون زحمت به مجموعه عمق می‌دهد.

 

کت های چرمی بلند
کت های چرمی بلند-مجله بهیان

 

5 لباس های گربه ای تنگ

با افزودن یک لباس گربه ای به کمد لباس خود، تابستان دخترانه را گرم نگه دارید. این لباس لاکچری بسیار جذاب است اما به اندازه کافی همه کاره است که تقریباً در هر جایی می توانید آن را بپوشید. چه در حال اضافه کردن یک کت بزرگ برای کنار هم قرار دادن – à la Kim Kardashian – باشید یا هر اینچ از سیلوئت خود را به نمایش بگذارید، می توانید آن را در هر فصلی تکان دهید. اگر می‌خواهید آن‌ها را با تعداد زیادی ژاکت یا اکسسوری ست کنید، از سایه‌های یکدست، تیره یا خنثی استفاده کنید، یا می‌توانید با چاپی پررنگ، مانند الگوهای الهام گرفته از پرادا یا پوچی، از جعبه خارج شوید. برای حداکثر نتیجه، اطمینان حاصل کنید که بقیه لباس شما در پالت رنگ قرار می گیرد یا تم مشابهی دارد.

اگر از این مقاله خوشتون اومد حتما مطالب دیگه مجله بهیان را هم دنبال کنید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

بهترین شامپو های ضد شوره ایرانی و خارجی

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که با اولین تماس انگشتان دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *