چه رنگ هایی با خاکستری ترکیب میشوند؟

رنگ خاکستری به همان اندازه که همه کاره و جاودانه است، در طیف نادر است. توانایی آن در دو برابر شدن به عنوان یک رنگ خنثی و کار به عنوان مکمل طبیعی برای انواع رنگ ها، آن را به یک عنصر اصلی تزئینی تبدیل می کند که می تواند در برابر درهای چرخشی از روندها مقاومت کند. آن را با سفید، صورتی یا آبی ملایم جفت کنید و یک جوهره آرام بخش را القا کنید. آن را با رنگ های قرمز و زرد پر جنب و جوش ترکیب کنید و فوراً تأثیرات انرژی زا آن را احساس خواهید کرد.صرف نظر از کاری که با خاکستری انجام می دهید، می توانید روی این واقعیت حساب کنید که تقریباً با هر سبک یا فضای تزئینی مطابقت دارد. برای شروع، ما فهرست کوتاهی از رنگ هایی که می توانند این سایه پویا را به ارتفاعات جدیدی برسانند، گردآوری کردیم.

رنگ های مکمل رنگ خاکستری چه رنگ هایی هستند؟
رنگ های مکمل رنگ خاکستری چه رنگ هایی هستند؟

خاکستری با قهوه ای

این اتاق خواب استرالیا نه تنها حال و هوای ساحلی را به شما می دهد، بلکه ثابت می کند که خاکستری و قهوه ای در واقع ترکیب رنگی کاملاً قابل قبولی هستند. ما عاشق روشی هستیم که صاحب خانه پرده ها و وسایل روشنایی را برای انتخاب رنگ قهوه ای روتختی هماهنگ کرده است.

استفاده از رنگ قهوه ای برای داشتن ترکیب زیبا با خاکستری
استفاده از رنگ قهوه ای برای داشتن ترکیب زیبا با خاکستری

خاکستری با صورتی

این اتاق نشیمن وسیع کالیفرنیایی، با وجود لهجه های صورتی آن، چیزی جز کودکانه است. این ترکیب مجلل و شیک به نظر می رسد و ثابت می کند که صورتی قطعا یکی از رنگ هایی است که با خاکستری ست می شود.

صورتی با خاکستری جذابیتی بی مثال
صورتی با خاکستری جذابیتی بی مثال

خاکستری با مشکی

خاکستری و مشکی یکی از آن ترکیب‌های رنگی است که باعث می‌شود بگویید اوه لا لا! و این اتاق نشیمن زیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما عاشق رنگ های نارنجی هستیم که کاملاً در این جفت رنگ قرار می گیرند.

خاکستری با سبز تیره

برای فارغ التحصیلی از سفید آماده هستید؟ در رنگ خاکستری ملایم برای سفیدی روشن برای رنگی با طراوت در یک پالت رنگ خنثی قرار دهید. در اینجا، زمزمه خاکستری روشن روی شومینه و شومینه، جزئیات زمین را به دیوارهای سبز جنگل ارائه می دهد.

خاکستری با نارنجی

به ندرت پیش می‌آید که ما این فرصت را داشته باشیم که قطعه‌ای به پر جنب و جوش این صندلی نارنجی را بیاوریم و آن را عملی کنیم. اما دیوارهای خاکستری همه اینها را تغییر می دهند. از این خانه متنوع در مادرید، جایی که پس‌زمینه خاکستری عناصر روشن‌تر اتاق – از صندلی گرفته تا میز سبز رنگ، نیم‌تنه، و آثار هنری را لنگر می‌اندازد، یادداشت‌برداری کنید.

ترکیب دو رنگ جذاب خاکستری و نارنجی
ترکیب دو رنگ جذاب خاکستری و نارنجی

خاکستری با خاکستری

یک طرح رنگ تک رنگ ممکن است یکی از ساده ترین پالت ها برای تزئین باشد، اما برای اجرای صحیح آن، باید سایه ها و بافت های مختلف را با هم ترکیب کنید تا تعادل ایجاد شود. رنگ‌های خاکستری متفاوت، به‌علاوه کمی رنگ یاسی، ظاهری خنک و تمیز به این اتاق خواب آرام بخشیده است.

خاکستری با آبی رویال

در این اتاق نشیمن لوکس که مطابق با مدرن است، دیوارهای نرم و خنثی مکمل صندلی‌های برقی برقی آبی سلطنتی هستند و به قطعات اجازه می‌دهند در مرکز صحنه قرار گیرند. پنجره‌های بامبو و یک فرش جوت، لایه‌بندی شده با بافت مراکشی، صحنه را بدون غلبه بر آن تکمیل می‌کنند.

خاکستری با زرد

ترکیب شاد خاکستری و زرد پیچیده است در حالی که هنوز هم بازیگوش است. در اینجا، یک مشت پاشیده شدن رنگ زرد قناری، مانع از بی‌صدا شدن مبل، فرش و میز می‌شود.

خاکستری با قرمز

ترکیب رنگ قرمز در اتاق کمی شور و انرژی را القا می کند. این رنگ را با سایه‌های خاکستری ترکیب کنید و ظاهری با کنتراست بالا ایجاد می‌کند که حس ظرافت جاودانه را القا می‌کند. از این اتاق نشیمن شیک خانه مزرعه ای استفاده کنید و فضای خود را با ترکیبی از قرمزهای زرشکی، یاقوت سرخ و خون گاو پر کنید. خاکستری مطمئناً به خنک شدن تمام آن تن های گرم کمک می کند که تعادل خوبی ایجاد می کند.

خاکستری با سفید

اگر یک طرح دکور کلاسیک همان چیزی است که شما دنبال آن هستید، این دو نفر را سلاح مخفی خود در نظر بگیرید. در مقابل کیفیت تا حدودی واضح رنگ سفید، سایه آرامش بخش خاکستری ظاهری تمیز و مطبوع را القا می کند. همه چیز را با اضافه کردن رنگ های هنری و گیاهان گلدانی مخلوط کنید.

خاکستری با سبز اسطوخودوس

دیوارهای خاکستری تیره را با القای فضای بازیگوشی رنگ اسطوخودوس و صورتی روشن کنید. در این اتاق نشیمن بسیار شیک، دسته‌ای از بالش‌های بافت‌دار در سایه‌های روشن – مخملی، خز مصنوعی و کتان – فضایی دنج و دلپذیر را ایجاد می‌کنند.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دکوراسیون سرویس بهداشتی چگونه است؟

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *