گسترش کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: امسال، مانند سال گذشته، برای پدید آوردن یک میلیون کار هدف گذاری کرده‌ایم.

سید صولت مرتضوی افزود: با به کارگیری سرمایه‌های خرد و همکاری بانک‌های عامل و نیز از راه سرمایه گذاری بخش خصوصی، امسال نیز این برنامه را پیاده می‌کنیم.

وی گفت: برای بهسازی یارانه‌ها نیز راهکار‌های خوبی پیشنهاد شده که با نهایی شدن آن، اطلاع رسانی خواهد شد.

مرتضوی افزود: همچنین برای گسترش کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور، مشوق‌های کارسازی پیش بینی شده و از انگیره‌های ما در این کار، مهار تورم است.

گسترش کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور

وی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: بازنشستگان در بیمه تکمیلی، گرفتار‌یهایی با شرکت بیمه گر داشتند که دستور دادیم گره گشایی‌هایی بشود.

مرتضوی افزود: در حال پیگیری هستیم تا منابع و خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را افزایش دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به مددجویان بهزیستی هم گفت: بنا بر لایحه بودجه ۱۴۰۲ مستمری آن‌ها ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مرتضوی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره بیمه رانندگان تاکسی افزود: بنابر نسبت پشتیبانی بیمه‌گذاران، بیمه آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

وی گفت: برنامه آمیختن صندوق‌های بازنشستگی کشور نیز در حال بررسی است؛ ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

مرتضوی در پاسخ به پرسشی درباره بیمه کُنشگران گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: اگر بودجه و منابع این کار فراهم شود؛ از بیمه فروگذار نخواهیم کرد.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *