بهترین گوشی های شیائومی کدامند؟معرفی 5 مدل پر فروش شیائومی

این لیست از بهترین گوشی‌های شیائومیاست که، ما دستگاه‌ها را بر اساس ارزش پولی آنها رتبه‌بندی کرده‌ایم، به این معنی که چند انتخاب مقرون ‌به‌ صرفه در سه نقطه برتر وجود دارد.

 

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های گوشی‌های هوشمند در جهان است که دائماً برای کسب رتبه دوم با اپل دست و پنجه نرم می‌کند و گوشی‌های خود را تحت برندهای فرعی مانند Redmi، Pocophone و Black Shark می‌فروشد. همچنین سری اصلی دستگاه‌های خود را دارد که قبلاً Mi نامیده می‌شد، و ما هنوز از این نام برای اشاره به آنها استفاده می‌کنیم (حتی اگر واقعاً دیگر استفاده نمی‌شود).

 

این لیست با نسخه‌های جدید دائماً در حال تغییر است و ما قبلاً گوشی‌های Redmi، Pocophone و Mi را در سال 2022 دیده‌ایم که تغییرات زیادی را در این لیست به همراه داشت. می توانید رتبه بندی به روز ما را در زیر بیابید.

 

بهترین گوشی های شیائومی

 

  1. شیائومی 12 پرو

 Xiaomi 12 Pro
Xiaomi 12 Pro

 

ما در حال حاضر به دلایل متعدد، شیائومی 12 پرو را تلفن مورد علاقه خود می نامیم.

Pro دارای یک صفحه نمایش عالی، شارژ فوق العاده سریع، ظاهری شیک، و برخی دوربین های فوق العاده است – همه اینها در دستگاهی است که در برخی مناطق، رقبای مشابه را زیر پا می گذارد.

این گوشی برای گیمرها، عکاسان و طرفداران سرگرمی عالی است و به راحتی می توان Mi 11 2021 یا Xiaomi 12 غیر پرو را معرفی کرد.

این گوشی دارای رتبه IP نیست، اگرچه دارای برخی اقدامات ضد آب و ضد گرد و غبار است. نرم افزار آن نیز کمی پف کرده است و متوجه شدیم که دوربین آن در زوم فوق العاده نیست. اما به غیر از آن مسائل کوچک، این دستگاه برتر است.

 

  1. شیائومی می 11

Xiaomi Mi 11
Xiaomi Mi 11

شیائومی Mi 11 پرچمدار این شرکت برای سال 2021 است که حالت‌های دوربین جدید، فناوری‌های صفحه نمایش و طراحی‌های دوربین پشتی را با قیمت بالای گوشی به نمایش می‌گذارد.

ما گوشی را بررسی درخشانی کردیم و به ویژه حالت عکاسی ماکرو آن (با استفاده از لنز پشتی سفارشی)، صفحه نمایش عالی با وضوح و نرخ تازه سازی بالا و قدرت پردازش ارائه شده توسط چیپست رده بالای آن را تحسین کردیم.

در حالی که این گوشی بهترین فناوری در حال حاضر شیائومی را نشان می دهد، هزینه آن ممکن است برخی از افراد را از کار بیاندازد – با وجود این، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی از این شرکت هستید، باید اولین گوشی هوشمندی باشد که در نظر می گیرید.

 

  1. شیائومی ردمی نوت 10 پرو

Xiaomi Redmi Note 10 Pro
Xiaomi Redmi Note 10 Pro

اگر به دنبال بهترین گوشی از برند فرعی شیائومی ردمی هستید، نوت 10 پرو همان گوشی است. دارای مشخصات بالا و قیمت پایین است که آن را به یک خرید خوب تبدیل می کند.

این گوشی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با رزولوشن فوق‌العاده بالا، صفحه نمایش بزرگ و جسور 120 هرتزی و باتری عظیم 5020 میلی آمپر ساعتی است – همانطور که تلفن‌های ارزان قیمت می‌گویند، این یک ستاره است.

مطمئناً، چند چیز وجود دارد که با Note 10 Pro از دست می‌دهید – عمدتاً در اینجا 5G وجود ندارد – اما اگر به آن نیاز ندارید، تلفن تمام چیزی است که نیاز دارید.

 

  1. Xiaomi Poco X3 NFC

Xiaomi Poco X3 NFC
Xiaomi Poco X3 NFC

Xiaomi Poco X3 NFC یک گوشی شگفت‌انگیز است که عمدتاً به این دلیل است که یکی است. این گوشی دارای مشخصات واقعا چشمگیر برای یک گوشی در قیمت خود است.

این دستگاه دارای توان پردازشی فراوان، باتری بسیار بادوام و صفحه نمایش 120 هرتزی با قیمت بسیار پایین است. اگر این دستگاه را بردارید، مطمئناً به بهترین شکل ممکن، بیشتر از آنچه برای آن پرداخت کرده اید، دریافت خواهید کرد.

مطمئناً مواردی وجود دارد که همه آنها را دوست ندارند – تلفن واقعاً بزرگ است و دوربین ها با رقبای هم قیمت مطابقت ندارند. اما این هنوز یک خرید ارزشمند است، این بهترین گوشی ارزان قیمت در حال حاضر است.

 

  1. شیائومی 12

Xiaomi 12
Xiaomi 12

شیائومی 12 پرچمدار اصلی این شرکت در سال 2022 است که در زیر مدل Pro قرار دارد که قبلاً در این لیست در مورد آن خوانده اید.

این یک گوشی کوچک زیبا با قاب کوچک است، به این معنی که در دست احساس خوبی دارد و حمل آن سبک است. همچنین دارای یک روکش صاف صاف است که برای نوک انگشتان شما مفید است.

با Xiaomi 12 انرژی زیادی خواهید داشت: دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، چیپست قدرتمند، شارژ نسبتا سریع و عمر باتری عالی است.

دلیل اینکه این گوشی در این لیست نسبتاً پایین است این است که به اندازه سایر تلفن های همراه شیائومی ارزش پولی ندارد و پول شما به اندازه Pro نمی رود – با این وجود، این گوشی خوب است.

 

 

آیا گوشی های شیائومی بهتر از گوشی های سامسونگ هستند؟

هر سال، گوشی های پرچمدار شیائومی بیشتر و بیشتر شبیه رقبای سامسونگ می شوند – شیائومی 12 بهترین نمونه تاکنون است، زیرا یک پرچمدار قابل حمل مانند گلکسی S22 است.

پرچمداران سامسونگ و شیائومی دارای لغزش هستند با این حال، از آنجایی که شیائومی شارژ سریع تری را ارائه می دهد، اما سامسونگ آرایه دوربین بهتری دارد، بنابراین ترجیحات شما به آنچه به دنبال آن هستید بستگی دارد.

این مورد در مورد گوشی های ارزان قیمت نیز صدق می کند. در حالی که گوشی‌های گلکسی A سامسونگ نمایشگرهای عالی را با بودجه کم به شما ارائه می‌دهند، می‌توان گفت دستگاه‌های Poco قدرتمندتر هستند و گوشی‌های Redmi برای عکاسی بهتر هستند.

 

آیا شیائومی برند خوبی برای خرید است؟

از زمانی که این برند شروع به فروش گوشی‌های شیائومی در غرب کرد، ما طرفداران پر و پا قرص گوشی‌های شیائومی بوده‌ایم، و اگر به‌دنبال گوشی جدیدی هستید، قطعاً پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات آن‌ها دیدن کنید.

مانند همه برندها، شیائومی هم امتیازات و هم موفقیت‌هایی دارد و همه دستگاه‌های آن‌ها عالی نیستند. گاهی اوقات گوشی‌هایی در خط پرچم‌دار وجود دارند، با گوشی‌هایی که به نفع خودشان بسیار گران هستند، یا در مدل‌های پایین‌رده با ویژگی‌هایی که کاملاً کار نمی‌کنند.

اما در این لیست از بهترین گوشی های شیائومی، بدیهی است که بهترین گوشی هایی را که ما آزمایش کرده ایم پیدا خواهید کرد.

 

آیا گوشی های شیائومی دارای اپلیکیشن گوگل هستند؟

سوال خوبی است – بله، همه گوشی‌های شیائومی با سرویس‌های موبایل گوگل عرضه می‌شوند، بنابراین نقشه‌ها، پرداخت، فروشگاه Play و غیره را نصب کرده‌اند. این همچنین به این معنی است که می‌توانید برنامه‌های بیشتری را دانلود کنید – در اینجا تجربه خوبی از Android دریافت می‌کنید.

در واقع، هواوی و اپل تنها شرکت‌هایی هستند که تلفن‌های بدون Play Store را می‌فروشند – و بدیهی است که اپل اپ استور دارد، بنابراین خوب است.

با این حال، یک نکته قابل توجه است: حتی تلفن های اندرویدی از برنامه های Google در چین استفاده نمی کنند، جایی که گزینه های دیگر توسط مصرف کنندگان ترجیح داده می شود. بنابراین، اگر یک گوشی شیائومی را از چین وارد می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که این گوشی خدمات تلفن همراه گوگل را ندارد – با بیان اینکه، این لیست فقط شامل دستگاه‌هایی است که در غرب به فروش می‌رسند، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید.

برای دیدن جدیدترین گوشی سامسونگ میتوانید به مشخصات گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra 5G مراجعه کنید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

بهترین هدفون های بی سیم و گردنی

بهترین هندزفری‌های گردنی بازار

اساساً هندزفری گردنی یکی از انواع هندزفری بی‌سیم، مناسب ورزش و فعالیت است. در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *