واکنش فوری فدراسیون فوتبال به مذاکره با سرمربی تراکتور

واکنش فوری فدراسیون فوتبال به مذاکره با سرمربی تراکتور

واکنش فوری فدراسیون فوتبال به مذاکره با سرمربی تراکتور

ایرنا نوشت: فدراسیون فوتبال مذاکره‌ای با سرمربی اسپانیایی تراکتور برای هدایت تیم ملی فوتبال انجام نداده است.

با گذشت ۲ ماه از پایان کار تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی قطر، همچنان تکلیف سرمربی جدید تیم ملی مشخص نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال از ادامه مذاکرات با گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیم ایران خبر می‌دهند.

پس از اینکه مهدی تاج دیروز حضور هکتور کوپر سرمربی اسپانیایی را روی نیمکت ایران تکذیب کرد، صبح امروز رسانه‌های اسپانیایی از پاکو خمس سرمربی فعلی تراکتور به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال نام بردند.

با این حال از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که خمس در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی قرار ندارد و مذاکره‌ای با این مربی اسپانیایی صورت نگرفته است.

باشگاه تراکتور هم که با خمس توانسته در لیگ برتر نتایج قابل قبولی بگیرد هم حضور این مربی را در تیم ملی رد کرده است تا بدین وسیله پرونده حضور خمس هم بسته شود و همچنان انتظارها برای رونمایی از گزینه تیم ایران ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

  • آب دوغ خیار به خوردِ مردم می‌دهند!

  • جنجال بزرگ همسر سابق فرانچسکو توتی در فضای مجازی

  • واکنش باشگاه تراکتور به پیشنهاد سرمربیگری خمز در تیم ملی

۲۵۱۲۵۴

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *