پیشنهاد غیرمنتظره برای گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران

پیشنهاد غیرمنتظره برای گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران

پیشنهاد غیرمنتظره برای گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران

خبر ورزشی نوشت: هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به یکی از گزینه‌های سرمربیگری باشگاه نیس فرانسه تبدیل شده است.

روزنامه فرانسوی اکیپ با انتشار خبری مدعی شد که پس از برکناری لوسین فاوره، سرمربی سوئیسی تیم فوتبال نیس، هروه رنار به حضور در این تیم علاقمند است.

این روزنامه همچنین نوشت که مقامات نیس در ابتدای هفته آینده با رنار دیدار خواهند کرد. البته رنار برای حضور در این سمت، با دو نامزد دیگر رقابت خواهند کرد؛ از جمله دومنیکو تدسکو، سرمربی سابق لایپزیگ.

اکیپ نوشت: مالکان نیس نسبت به توانایی‌های رنار که با زامبیا و ساحل عاج قهرمان به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آفریقا دست پیدا کرد و به خوبی فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کند و در برخورد با رسانه‌ها مسلط است، متقاعد شده‌اند.

یکی دیگر از نکاتی که باعث شده نیس به همکاری با رنار تمایل داشته باشد، این است که دستیار او در تیم ملی عربستان، لوران بونادی بوده که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ به عنوان مربی تیم ذخیره نیس فعالیت می‌کرد. تنها نکته منفی برای هروه رنار عدم تجربه کاری در لیگ فرانسه است؛ او فقط برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۱۵ لیل را هدایت کرده است.

لازم به ذکر است نیس با ۶ برد، ۷ تساوی و ۶ شکست و با ۲۵ امتیاز از ۱۹ بازی، در پایان نیم فصل اول لیگ فرانسه در رده دهم قرار گرفت.

گفتنی است هروه رنار پیش از حضور مارک ویلموتس در ایران یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی بود.

بیشتر بخوانید:

  • فرهاد به دنبال ستاره محبوب استقلالی‌ها

  • انتقاد بزرگ از لیونل مسی در رسانه‌ها

  • دیگر توقعی از مسئولان شهرم ندارم

۲۵۱۲۵۴

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *