تقویت مو با سرکه سیب چطور ممکنه؟

تقویت مو با سرکه سیب بسیار ساده می باشد و شما می توانید تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن در روز مو های خود را تقویت کرده و در نهایت زیبایی و صافی را به مو هایتان باز گردانید.استفاده از سرکه سیب برای مو ها بسیار خوب می باشد و یکی از طبیعی ترین روش ها برای بهبود مو های شما می باشد. در واقع این ماده دارای فواید زیادی می باشد و شما می توانید برای تقویت مو با سرکه سیب از چند روش خاص استاده کنید. در ادامه شما را با فواید این ماده برای مو ها آشنا کرده و اطلاعاتی در این زمینه به شما خواهیم داد.

راه های خانگی تقویت مو
راه های خانگی درمان ریزش مو با کمک سرکه سیب

تقویت مو با سرکه سیب

برای این که مو های خود را تقویت کنید بهتر است از سرکه سیب استفاده کنید و سعی کنید این سرکه را از جا های معتبر خریداری نمایید. برای مو های شما از هر جنسی که باشد این سرکه مناسب بوده و یک سری فواید خاصی را با خود به همراه دارد.

ضد شوره

سرکه سیب یکی از آنتی اکسیدان های بسیار خوب می باشد و می تواند از آسیب دیدن مو های شما پیشگیری نماید و همچنین با خواصی که دارد مانع از شوره زدن مو هایتان می شود. یادتان باشد که این سرکه بسیار قوی می باشد و برای استفاده حتما باید با مقداری آب آنرا رقیق نمایید.

شاداب تر شدن مو ها

اگر می خواهید مو هایی سالم و شفاف داشته باشید یادتان باشد که قبل از حمام رفتن مقداری ز این سرکه را با آب ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در واقع این کار می تواند منجر به روشن تر شدن مو های شما شود و همچنین طراوت و شادابی را به آن ها باز خواهد گرداند.

بهبود رشد مو ها

اگر مو های شما دارای رشد کم می باشد می توانید از این سرکه استفاده کرده و ب مرور شاهد میزان رشد بیش از حد در مو های خود خواهید بود. در واقع این سرکه با یک سری خواص فوق العاده ای که دارد می تواند با آنتی اکسیدان هایی که منجر به آسیب دیدن فولیکول های مو می شود مبارزه خواهند کرد و در نهایت به رشد بیش تر مو های شما کمک می کنند.

خواص استفاده از سرکه سیب برای تقویت موی سر
خواص استفاده از سرکه سیب برای تقویت موی سر

کاهش وز شدن مو ها

مو های وز شده می تواند زیبایی را از چهره شما بگیرد از این رو اگر می خواهید مو هایی سالم داشته باشید بهتر است سعی کنید از سرکه سیب حداقل دو بار در هفته استفاده نمایید. در واقع ph این ماده بسیار کم می باشد و از رشد کوتیکول ها پیشگیری خواهد کرد و لطافت و نرمی و صاف شدن مو ها را برای شما به همراه خواهد داشت.

پیشگیری از موخوره

اگر مو های شما نیز دچار موخوره می شود و از این موضوع ناراحت هستید بهتر است هفته ای یک بار قبل از حمام رفتن از سرکه سیب استفاده نمایید. در واقع میزان شکنندگی مو های شما را کاهش خواهد داد و در نتیجه دیگر شاهد موخوره و مو های ضعیف نخواهید بود.

افراد مستعد

یک سری از افراد هستند که می خواهند مو هایی صاف، درخشان، به دور از شوره و خارش داشته باشند باید از این سرکه استفاده کند. در واقع هر نوع مویی که به دلیل کم آبی دچار مشکل شده باشد می تواند مشکلات بی شماری را برای شما ایجاد کند از این رو بهتر است سعی کنید با این ماده و یا روش های دیگر آن را ترمیم کنید زیرا مو ها یکی از مولفه های زیبایی چهره شما می باشند و باید اهمیت بیش تری به آن ها بدهید. در ادامه می توانید با ماسک موی با روغن کندش و تقویت مو با روغن رزماری نیز آشنا شوید و اطلاعاتی در این زمینه نیز بدست آورید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

علت های ریزش مو بعد از رژیم لاغری

چرا بعد از کاهش وزن دچار ریزش مو می شویم؟

رژیم گرفتن یکی از بهترین و مهم‌ترین راهکارها برای رهایی از چاقی و دستیابی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *