مبل ریلکسی لذتِ راحتی و آرامش

واقعیت آن است که اکثر ما علاقه مند به مبل ریلکسی و راحت هستیم و با شروع بهار، دراز کشیدن و قرار دادن پاهای خود بر روی مبل ریلکسی در شب و تماشای تلویزیون و یا مطالعه برای خالی کردن آشفتگی های روحمان در طول روز می تواند دلیلی عالی برای استراحت کردن باشد.

مبل ریلکسی برقی، مبل ریلکسی دستی، مبل ریلکسی سالمندی، مبل ریلکسی برقی ماساژور
مبل ریلکسی برقی، مبل ریلکسی دستی، مبل ریلکسی سالمندی، مبل ریلکسی برقی ماساژور خرید مستقیم از تولید کننده-مبل 24

ما شما را راهنمایی می کنیم تا مناسب ترین مبل را انتخاب کنید. درک می کنیم که با وجود انتخاب های بسیار زیاد، پیدا کردن مناسب ترین مبل ریلکسی با نیازهای شما می تواند سخت باشد. در ادامه این مقاله اطلاعات مفیدی که مورد نیاز شما هست برای تصمیم گیری  درست در زمان خرید مبل ریلکسی، به شما می دهیم.

به یاد داشته باشید مهمترین قسمت این فرآیند راحتی و آرامش است، از این رو در انتها باید بتوانید آرام باشید و غرق در لذت مبل تازه انتخاب شده خود باشید و هرگز نخواهید از جای خود بلند شوید.

آیا مبل ریلکسی جدید من در خانه جا می شود؟

اول از همه، مهم است که فضای اتاق خود را اندازه گیری کنید و سپس به سایت ما جهت ابعاد و توضیحات ذکر شده درباره محصول مراجعه کنید زیرا این کار به شما این امکان را می‌دهد بهتر تجسم کنید که مبل شما چگونه در اتاق به نظر می‌رسد.

مبل ریلکسی شما باید بین 30 تا 50 سانتی متر با فاصله از دیوار قرار می گیرد تا امکان درازکشیدن وجود داشته باشد، بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید، مخصوصاً اگر آن مبل را برای اتاق کوچک خریداری می کنید. ما حتی بعضی از مبل های ریلکسی کوچک و بزرگ را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید دقیقاً مبل مورد نیاز خانه خود را تهیه کنید. اگر برای انتخاب سایز مورد نظر خود به کمک نیاز دارید، کارمندان فروش ما در فروشگاه از آگاهی کاملی برخور دارند، بنابراین در مراجعه به فروشگاه ما و دیدن محصولات ما تردید نکنید. برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.

09105246374

مبل ریلکسی چه سایزی بخرم؟

هنگام انتخاب مبل ریلکسی مناسب، مطمئن شوید که پاهایتان در حالت نشسته با زمین تماس داشته و سرتان به راحتی روی تکیه گاه سر قرار بگیرد. از سوی دیگر مهم است که مبل شما با بقیه اتاق همخوانی داشته باشد، بنابراین انتخاب رنگ مناسب، چرم یا پارچه بودن آن ضروری است.

تفاوت بین مبل ریلکسی دستی و برقی چیست؟

مبل ریلکسی دستی

بیشترمبل های ریلکسی با مکانیزم دستی یا برقی قابل سفارش هستند. بیشتر مبل‌های ریلکسی دستی ما دارای اهرمی در کنار دسته هستند، این موضوع به زیرپایی اجازه داده تا پاهای شما را تا جایی که راحت‌ترین حالت را دارید بالا ببرد، سپس شما می‌توانید بیشتر در حالت افقی دراز بکشید. در برخی از مبل های ریلکسی دستی، شما باید از وزن خود استفاده کنید تا مبل را به حالت اولیه خود بازگردانید. مبل ریلکسی دستی سه موتور مجزا در یک مبل است، شما علاوه بر درازکشیدن روی مبل ریلکسی دستی این امکان را دارید که از حالت راک مبل ریلکسی ما نیز بهره ببرید و ریلکس کنید همچنین میتوانید از موتور گردون و چرخش 360 درجه ای آن بهره ببرید و به تمام زوایا و اطراف خود دسترسی داشته باشید.

اهرم تغییر حالت مبل ریلکسی دستی
اهرم تغییر حالت مبل ریلکسی دستی

اما یک مبل ریلکسی برقی تنها پای شما را بالا میاورد و پشتی شما را به عقب هدایت میکند و تمام این کارها را برای شما به صورت برقی و الکتریکی انجام می دهد و دراز کشیدن را برای شما راحت تر می کند.

  مبل ریلکسی برقی

مبل ریلکسی های برقی با دکمه‌ تعبیه شده کنار خود به شما امکان را می‌دهد با لمس یک دکمه وضعیت درازکش را کنترل کنید. این کار به راحتی تنها با فشار دادن دکمه به سمت بالا یا پایین انجام می شود.

ریموت مبل ریلکسی برقی مبل 24
ریموت مبل ریلکسی برقی مبل 24

مبل ریلکسی سالمندی

ما همچنین مبل های ریلکسی با وضعیت بلند و شیب دار را ارائه می کنیم، در این نوع مبل از حالت ایستاده به حالت نشسته دراز می کشید و سپس به حالت ایستاده باز می گردد که دسترسی به مبل را آسان می کند. در اواخر سال های زندگی‌تان هنگام بلند شدن از مبل دیگر با وجود چنین مبل ریلکسی مشکلی نخواهید داشت. با وجود چنین مبل ریلکسی کار برای افراد سالخورده آسان شده و دیگر مشکلی برای بلند شدن از مبل نخواهند داشت.

قیمت و خرید انواع مبل ریلکسی سالمندی
قیمت و خرید انواع مبل ریلکسی سالمندی

چگونه مبل ریلکسی سفارش بدهم؟

برای سفارش انواع مبل ریلکسی دستی، برقی و سالمندی مبل 24 میتوانید به سایت ما به نشانی www.Mobl24.com مراجعه نمایید.

 

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

نحوه شستشو مبلمان کرمی

موثرترین روش تمیز کردن مبل رنگ کرمی با محلول خانگی

تمیز کردن مبل رنگ کرم به دلیل روشن بودن روکش مبل چالش های زیادی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *