یک پرسپولیسی قید تیم ملی و قلعه‌نویی را زد

یک پرسپولیسی قید تیم ملی و قلعه‌نویی را زد

یک پرسپولیسی قید تیم ملی و قلعه‌نویی را زد

ایران ورزشی نوشت: به نظر می رسد پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، کار کریم باقری در کادرفنی تیم ملی به پایان رسیده باشد.

بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی شایعه حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی شنیده شد اما اسطوره سرخ‌ها گفته هیچ صحبتی با او برای حضور در تیم ملی نشده. البته اینکه قلعه‌نویی سراغ یک مربی پرسپولیسی در کادر فنی خود باشد عجیب نیست اما بعید است این مربی کریم باقری باشد. در عین حال باقری هنوز از فدراسیون بابت همکاری با اسکوچیچ در تیم ملی طلبکار است و در پرسپولیس پول بهتری هم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

  • قلعه‌نویی یک پرسپولیسی را سورپرایز کرد!

  • رقیب جدی سعودی‌ها برای خرید لیونل مسی

  • فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال

۲۵۱۲۵۴

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *