معرفی بهترین ویرایشگرهای ویدئو برای اندروید InShot Pro و Vita Apk

گرچه انتخاب بهترین ویرایشگر ویدئو برای تلفن همراه کاملاً سلیقه‌ای است؛ اما این مقاله به شما کمک می‌کند که آشنایی بیشتری با دو برنامه InShot Pro Apk و Vita داشته باشید که البته InShot برای کاربران ایرانی نام‌آشناتر است و بیشتر استفاده می‌شود. Vita Mod Apk نیز با داشتن رابط کاربری جذاب و ساده پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های این دو برنامه می‌پردازیم و همچنین نسخه Pro Apk این دو برنامه را نیز برای شما قرار می دهیم.

معرفی ویرایشگر ویدیو اندروید inshot
معرفی ویرایشگر ویدیو اندروید inshot

 InShot Pro چیست؟

InShot Pro Apk یک برنامه جدید و کامل برای ایجاد و ویرایش ویدئو است. این امکان را به کاربران می‌دهد تا با تلفن‌های خود ویدئوهای باکیفیت بالا و ۳۶۰ درجه ایجاد کنند تا در رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام و فیس‌بوک به اشتراک بگذارند.

 قابلیت‌های InShot

InShot مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش ویدئو را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر است:

تقسیم ویدئو

برش ویدئو

ادغام کلیپ‌های ویدئویی

اعمال افکت‌های مختلف فیلتر

اضافه‌کردن موسیقی یا جلوه‌های صوتی

افزودن انیمیشن، استیکر یا متن به ویدئوها

 سایر مزیت‌های برنامه InShot

کنترل سرعت:

InShot به شما امکان می‌دهد سرعت ویدئوهای خود را تنظیم کنید و جلوه‌های حرکت آهسته یا تایم لپس ایجاد کنید. می‌توانید بخش‌های خاصی از فیلم خود را برای تأکید بیشتر یا ایجاد یک حالت خاص، تسریع یا کاهش دهید.

ویرایش عکس:

علاوه بر ویرایش ویدئو، InShot مجموعه‌ای جامع از ابزارها را برای ویرایش عکس‌ها ارائه می‌دهد. می‌توانید نوردهی، کنتراست، اشباع و وضوح تصاویر خود را برش دهید، بچرخانید و تنظیم کنید. این اپلیکیشن همچنین فیلترها، افکت‌ها و پوشش‌های مختلفی را برای افزایش جذابیت بصری عکس‌های شما ارائه می‌کند.

نسبت تصویر و پس‌زمینه:

با InShot می‌توانید پس‌زمینه‌های مختلفی را انتخاب کنید و رنگ‌ها یا الگوهای آن‌ها را برای تکمیل ویدئوها یا عکس‌های خودتنظیم کنید.

اشتراک‌گذاری و ذخیره:

پس از اتمام ویرایش فیلم‌ها یا عکس‌های خود، InShot به شما امکان می‌دهد محتوای ویرایش شده را با وضوح‌بالا در گالری دستگاه خود ذخیره کنید. شما به‌راحتی می‌توانید ساخته‌های خود را مستقیماً در سیستم‌عامل‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک یا فیس‌بوک به اشتراک بگذارید.

VITA Mod Apk
VITA Mod Apk

VITA Mod Apk چیست؟

VITA Mod Apk یک اپلیکیشن تلفن همراه برای ویرایش ویدئو و تولید محتوا است که برای هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس می باشد. VITA طیف وسیعی از ویژگی‌ها و ابزارها را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد ویدئوهای خود را ویرایش کنند، فیلترها و جلوه‌ها را اعمال کنند، موسیقی، متن و استیکر اضافه کنند و محتوای ویدئویی جذاب ایجاد کنند.

 قابلیت‌های VITA

با VITA، کاربران می‌توانند کلیپ‌های ویدئویی را کوتاه و ادغام کنند، سرعت ویدئوهای خود را تنظیم کنند، انتقال‌ها را اضافه کنند و فیلترها و جلوه‌های مختلفی را برای بهبود سبک بصری محتوای خود اعمال کنند. این برنامه همچنین طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها و جلوه‌های صوتی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند به ویدئوهای خود اضافه کنند.

علاوه بر این، VITA شامل ویژگی‌هایی برای ایجاد ویدئوهای مد روز و چشم‌نواز برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تیک‌تاک و یوتیوب است. هم چنین این برنامه می تواند قالب‌ها و طرح‌ بندی‌های از پیش‌طراحی‌شده را برای این پلتفرم‌ها به صورت بهینه‌سازی شده ارائه دهد و ایجاد محتوای متناسب با الزامات و قالب‌های خاص را برای کاربران آسان‌تر ‌کند.

منبع: https://arga-mag.com

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

بهترین هدفون های بی سیم و گردنی

بهترین هندزفری‌های گردنی بازار

اساساً هندزفری گردنی یکی از انواع هندزفری بی‌سیم، مناسب ورزش و فعالیت است. در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *