کدام کشورها تا کنون بیشترین بلیط های جام جهانی را درخواست داده اند؟

مسابقات جهانی موردپیش رو قرار است در 21 نوامبر 2022 در ورزشگاه بین المللی الخور قطر آغاز شود.

فیفا دات کام گزارش داده است که بیش از 1.2 میلیون بلیت جام جهانی فیفا در سراسر جهان توسط طرفداران مشتاق ظرف 24 ساعت پس از مرحله اول فروش که از پنجشنبه گذشته آغاز شده است، درخواست شده است.

طرفداران در کشور میزبان بزرگترین گروه از کسانی بودند که برای درخواست بلیط زود هنگام به وب سایت هجوم آوردند و پس از آن آرژانتین، مکزیک، ایالات متحده، امارات متحده عربی، انگلیس، هند، عربستان سعودی، برزیل و فرانسه قرار گرفتند.

انتظار می رود حداقل 1.2 میلیون هوادار در طول جام جهانی فوتبال از قطر بازدید کنند.

در روز اول، بیش از 140000 بلیت برای بازی فینال درخواست شده بود که قرار است در 18 دسامبر در ورزشگاه لوسیل برگزار شود. در همین حال، بیش از 80000 نفر برای بازی افتتاحیه درخواست شد، که انتظار می‌رود نمایشی فوق‌العاده برای اولین تورنمنت جام جهانی در یک کشور عربی برگزار شود.

این انجمن گفت: “با توجه به علاقه قابل توجه از سراسر جهان، فیفا به همه طرفداران فوتبال یادآوری می کند که FIFA.com/tickets تنها وب سایت رسمی و قانونی است که در آن می توان بلیط های جام جهانی 2022 قطر را درخواست کرد.”

فیفا اعلام کرد مرحله اول فروش بلیت در 19 ژانویه ساعت 13 به وقت دوحه آغاز شد و در همان زمان در 8 فوریه به پایان می رسد.

جام جهانی فوتبال 2022 قطر در 21 نوامبر 2022 در الخور آغاز خواهد شد. تا کنون، 13 کشور از 32 کشور به مسابقات بزرگ راه یافته اند. مسابقات مقدماتی امسال تا مرحله پلی آف بین قاره ای ادامه خواهد داشت.

همه طرفداران فوتبال که می‌خواهند بلیت‌های زودهنگام جام جهانی فوتبال 2022 قطر را دریافت کنند، می‌توانند به سایت FIFA.com/tickets مراجعه کرده و دسته مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این وب‌سایت چهار نوع بلیت را نشان می‌دهد: بلیت‌های مسابقه انفرادی، بلیت‌های مخصوص تیم، چهار بلیت استادیوم، و بلیط‌های دسترسی. بلیت‌های حامی و بلیت‌های حامی مشروط متعاقباً معرفی خواهند شد.

بلیط های دسته 4 از زمان 11 صندلی QAR (3 دلاری) مکزیک بر اساس نرخ مبادله 1986، ارزان ترین بلیط ها هستند. آنها همچنین در رویداد 2018 که به میزبانی روسیه برگزار شد، نیمی از قیمت رده مشابه را دارند.

با این حال، مسابقات نمایشی نسبتاً گران‌تر از مسابقات قبلی هستند.

ساکنان قطر فقط می توانند از طریق ویزا پرداخت کنند، در حالی که طرفداران بین المللی می توانند از طریق کارت های مختلف دیگر پرداخت کنند. کمیته برگزاری اعلام کرد که تماشاگران برای ورود به کشور و دسترسی به ورزشگاه ها باید شناسنامه هواداران (حیا کارت) دریافت کنند.

انتظار می‌رود دومین فروش بلیت در اواخر سال جاری و قبل از قرعه‌کشی نهایی در آوریل آغاز شود.

مجله خبری و تحلیلی بهیان

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *