عکس | مسی به رکورد تاریخی دایی و رونالدو رسید

عکس | مسی به رکورد تاریخی دایی و رونالدو رسید

عکس | مسی به رکورد تاریخی دایی و رونالدو رسید

لیونل مسی با هت‌تریک در بازی دیشب تیم ملی آرژانتین از صد گل ملی عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد کوراسائو را با نتیجه 7-0 شکست دهد. لیونل مسی ستاره اول تیمش در این دیدار بود که در نیمه اول 3 گل زد و هت‌تریک کرد.

گل اول لئو در دقیقه 20 این دیدار از اهمیت بسیاری برخوردار بود. او با زدن این گل، شماره گل‌های ملی خود را سه‌رقمی کرد و با زدن دو گل دیگر به سومین بازیکن تاریخ تبدیل شد که بیش از 100 گل ملی دارد.

ستاره 35 ساله تیم ملی آرژانتین حالا در کنار علی دایی و کریستیانو رونالدو، تنها بازیکنان تاریخ فوتبال هستند که در بازی‌های ملی بیش از 100 گل به ثمر رسانده‌اند.

عکس | مسی به رکورد تاریخی دایی و رونالدو رسید

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *